HOŞ GELDİNİZ
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
HENÜZ ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?
Kolayca üye olabilirsiniz.
HOŞ GELDİNİZ
Sn.

Garanti Şartları

www.syd.com.tr sanal mağazamızda satışa sunulan tüm ürünler İthalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma tarafından yapılmaktadır. Garanti süreleri ürünlerin garanti belgelerinde aksi belirtilmediği müddetçe minimum 2 yıldır.

   Satın almış olduğunuz ürünlerde, garanti süresi içinde meydana gelen arızalar, aşağıda ayrıntıları belirtilen garanti şartlarına göre ücretsiz olarak tamir ettirilir. Bazi ürünler, jelatinli ya da vakumlu ambalajda gelmekte, Garanti Belgesi de, ürünün bulunduğu kutunun içinde bulunmaktadır. Bu hallerde, ürünün orjinal halini bozmamak için, Garanti Belgesi, ürünü gönderirken doldurulmamakta, daha sonra, müşterilerimiz isterlerse, Garanti Belgesi'ni ayrıca bize gönderdiklerinde doldurulmaktadır. Ürün'ün yetkili servisine faturası ile sunulması halinde Fatura Garanti Belgesi yerine de geçer.

1- Garanti süresi malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve belgede farklı bir süre belirtilmediği müddetçe en az iki yıldır. Malın arızalanmasi durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. 
2- Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, ya da satıcıya bildirim tarihinden itibaren başlar. Bu sürenin aşılması durumunda, müşteri, Malın ücretsiz değişimini ya da bedel iadesini isteyebilir.
3- Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı veya ithalatçı firma; Malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip baska bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. 
4- Satıcı, Malın; garanti süresi içinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde işçilik masrafı, değistirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamirini yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür. 
5- Arızalarda kullanım hatasının bulunup bulunmadığı servis istasyonları, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde ithalatçı veya imalatçı firma tarafindan düzenlenen raporla belirlenir. 
6- Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen Malın; 
a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması, 
b) Tamiri için gereken azami sürenin (30 gün) aşılması, 
c) Arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi, 
bu durumlarda, tüketici Malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir
.


   Arıza durumunda ne yapılmalı ? 

  Yeni satın alınmasına rağmen Ambalajından arızalı çıkan ürünler arızalı yeni ürünler sınıfına girer. Bu ürünler için 3 alternatif söz konusudur; onarım, değişim veya iade dolayısı ile mutlaka isteğinizi ifade eden bir not ile birlikte ürünü göndermeniz gerekmektedir. Orijinal ambalajında etiket, bant, yazı vb. olmamalıdır. Bu kategoriye giren ürünlerin kargo ücretleri firmamız tarafından karşılanır.

  Bize gönderdiğiniz arızalı ürününüz elimize ulaştığında size e-posta vasıtası ile arızalı ürününüzü takip edebilmeniz için bir arıza takip numarası gönderilecek ve bu numara ile takibatınızı yapabileceksiniz.

   Satın almış olduğunuz yeni ürün arızalı çıkarsa ambalajında ve aksesuarlarında eksiklik olmaması (aldığınız gibi olması) fiziksel hasara uğramamış olması koşulu ile Tüketici kanununca belirlenmiş süre olan "Fatura tarihinden itibaren 15 gün" içerisinde tarafınıza kesilmiş fatura ile birlikte firmamıza ulaştırdığınızda birebir değişimi yapılacak, aynı üründen kendi stoklarımızda veya tedarikiçi firma stoklarında bulunmaması durumunda ise para iadesi veya tarafınızca seçilecek aynı kategoride ve fiyat seviyesinde ürün ile değiştirilebilecektir.

İlk 15 gün içerisinde arızalanan ürünlerin kargo ücretleri çalıştığımız kargo firmaları ile gönderilmeleri durumunda tarafımızdan karşılanır.   

  Tarafımıza ulaşan arızalı yeni ürünlerde genel süreç şu şekilde işlemektedir, değişim isterseniz değişim işleminin süresi firmamızın ve tedarikçi firmanın stoklarına bağlı olarak, iade isterseniz yetkili servisin vereceği rapora bağlı olarak, onarım isterseniz yine yetkili servisin onarım süresine bağlı olarak değişmektedir. Syd Bilgisayar sizi mağdur etmemek için tedarikçiler ve yetkili servislerle gerekli görüşmeleri yaparak en kısa sürede işleminizi sonuçlandırmaya çalışacaktır.

  Arızalı yeni ürün olmasına rağmen eksik veya kullanılamaz seviyede deforme olmuş ambalaj veya aksesuar durumunda ürüne ithalatçı veya imalatçı firma tarafindan kurulmuş Yetkili Servis ağı destek verecektir.

    ÖnemliÜrünün Garanti belgesinde belirtilen garanti süresi boyunca ambalajlarını ve kutusunu dikkatle saklamanız tavsiye edilmektedir.

  Ürününüzün Garanti süreci içerinde arızalanması durumunda Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım klavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servisi arayarak, garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz. 

 Bazı yetkili servisler kargo ile de ürün kabul edebilmekte yada doğrudan sizden ürünü aldırtabilmektedirler. Lütfen bu yönde hizmetleri olup olmadığını sorunuz. Seri numarası olan ürünlerde yetkili servisler ürünün seri numarasından garanti kapsamını kolaylıkla bulabilmekte ve onarım işlemlerine başlayabilmektedir.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.